Відгуки про компанію SPORT MOTO | Інтернет-магазин мототоварів
- Євген
Сподобався професійний підхід до продажу, консультація менеджера, підбір розміру. Якісний товар. Адекватна ціна
Щиро вдячні Вам, Євген за позитивний відгук 🤝
Нам надзвичайно приємно було бути для Вас корисними 😊
Звертайтесь ще - будемо раді допомогти Вам.
- Сергій Бохонко
Отримав як і замовляв костюм для квадроцикла. Якість чудова. Порадили взяти джерсі під костюм, все підійшло.
Я задоволений. - ПокупецьУгода на маркетплейсі Prom.ua
Щиро вдячні за покупку та довіру до нашого магазину 🙂
Завжди раді допомогти.
Користуйтесь на здоров'я та звертайтесь ще 🤝
- ОлександрУгода на маркетплейсі Prom.ua
Щиро вдячні за покупку та довіру до нашого магазину 🙂
Завжди раді допомогти.
Користуйтесь на здоров'я.
- Покупець
Написано що є, по факту нема, то відправлять у вівторок, то в четвер, то у березні… Хочуть впарити те що є замість того що треба…
Вітаємо.
Ми довго роздумували над тим чи потрібно давати оцінку та зворотній зв’язок цьому відгуку та все ж прийняли рішення відстояти чесно та справедливо наші права, інтереси та репутацію компанії SPORT MOTO.
Перед тим як коментувати цей відгук - варто звернути увагу на історію покупця. На його оцінки, відгуки та комунікацію із іншими продавцями.
Ми впевнені, що після цієї інформації стане більше зрозуміло та ясно про цього покупця.
Ми могли цей відгук не висвітлювати на нашому сайті, проте ми хочемо аби Ви розуміли яка ж ситуація була насправді оскільки те, що написав клієнт - не все відповідає дійсності.
Отже, коли клієнт звернувся до нас і зробив замовлення на нашому сайті на Термобілизну FINNTRAIL SUBZERO BLACK M ми сконтактувалися з клієнтом для уточнення інформації щодо відправки та розміру термобілизни.
«Написано що є, по факту нема» …Хочемо зауважити, що клієнт зробив замовлення на термобілизну у розмірі М (ЯКА БУЛА У НАЯВНОСТІ), після нашої розмови з клієнтом, він зрозумів, що все ж йому потрібен розмір S якого дійсно на той час у нас не було і ми домовилися, що доставимо термобілизну у розмірі S від нашого постачальника з Європи.
Термобілизна з слів клієнта потрібна була на суботу.
«То відправлять у вівторок, то в четвер, то у березні…» Ми повідомили клієнта, що відправимо у вівторок, але у зв'язку з тим, що товар їхав з Європи через затримку на кордоні, ми повідомили, що зможемо відправити в четвер. (тобто ми спокійно вкладалися у термін). Клієнтові це не сподобалося, і він розізлився.
«Хочуть впарити те що є замість того що треба…» Натомість ми ввічливо запропонувати інший варіант термобілизни у розмірі S яка була у наявності на той час, на що отримали відповідь у відгуку - «Хочуть впарити те що є замість того що треба…»
Правда у тому - що ми не винні, що клієнт при замовленні помилився у виборі розміру та вказав не вірний.
Шановні клієнти, просимо Вас - уважно визначати потрібний розмір, щоб пізніше не довелося бути не задоволеним клієнтом.
- христина
Дякуємо за замовлення 😉
Нехай Вам добре служить 😊
Обов'язково звертайтесь ще 🤗
- Христина
Дякуємо за відгук 😊
Звертайтесь ще, будемо раді допомогти у виборі 😉
- Александр
Здивований був тим, що продавець без всіляких умов та оплат вислав товар на примірку. Таке я зустрічав дуже і дуже рідко. Дякую за довіру. Гарних продажів та хороших клієнтів.
Дякуємо, що обрали нас, обов'язково звертайтесь ще 😉
- Павло
Хороший підхід до клієнта, без проблем поміняли товар на більш підходящий розмір.
Рекомендую 🙂 - Валентин